Screenshot z wadu Project: Slipgate. Screenshot z wadu Project: Slipgate. Screenshot z wadu Project: Slipgate. Screenshot z wadu Project: Slipgate.

Project: Slipgate

Project: Slipgate

Bryant & Kevin Robertson (7.9.2002)

Tenhle wad jsem hrál kdysi před lety a ani nevím proč, jsem na něj narazil před nedávnem podruhé v jakési Special Edition verzi(původní byla vydána 2002 hlavně pro ZdoomGL a tato je spíš pro GZdoom ale já to hrál v zdoomu). Matně jsem si vzpomenul, že původní verze byla velmi dobrá, tak jsem si chtěl ten přijemný zážitek zopakovat. Stáhl jsem a pustil.

Project: Slipgate je set 11 map využívající pro svojí audiovizuální stránku jako zdroj hru Quake. Textury a zvuky jsou právě z ní a na pohled je skutečně Slipgate Kvákovi hodně podobný. Při hře nehraje žádná hudba, ale různé zvuky prostředí jí plně nahradí, takže se hráč nemusí bát úplného ticha. Dokonce bych řekl, že tento aspekt hodně přidává na atmosféře hry. Z dooma nám ale zůstaly zbraně a potvory a vůbec chování hry, takže máme takové dětsko, co se podobá tatínkovi, ale povahou je po mamince.

Ačkoli jsou úkoly v jednotlivých mapách klasické, vždy jsou doprovázeny popisky a hlášením z vysílačky. Díky tomu dochází k nastínění i příběhu, že jste byl vyslán do jistého výzkomného komplexu uzavřít bránu, kterou proklouzávají démoni do naší reality.

A hraje se to moc dobře. Pro HR to jistě není, ale na těžší obtížnosti se už můžete setkat s tužšími bitkami. Problémy s municí nebo se zdravím jsem také neměl (Na obrázcích mám víc než 100%, ale to je tím, že hraju pomalu a opatrně;)). Jediné co bych snad tomuto wadu vytkl je to, že se mapy sobě dosti podobají a opakují se podobné situace. Jinak středně velké mapky ubíhají svižně a hra pěkně odsýpá. Jednou jsem měl trochu problém a déle jsem hledal nějaké tlačítko, ale asi to bylo způsobeno i tím, že jsem nedával pozor na úkoly které mám v levelu splnit.

Celkově mě Slipgate opravdu bavil a dopřál mi opět jiný pohled na Dooma.

Hodnoceni-8/10

Stránka o Project: Slipgate na /idgames