Logo stranky


Screenshot z wadu Scars of the Wounded Prey. Screenshot z wadu Scars of the Wounded Prey. Screenshot z wadu Scars of the Wounded Prey. Screenshot z wadu Scars of the Wounded Prey.

Recenze

Scars of the Wounded Prey


Scars of the Wounded Prey

James "Phobus" Cresswell (24.10.2006)

Chtěl jsem se odreagovat u krátké rychlé mapky a sáhl jsem po Phobusově Scars of the Wounded Prey a musím říct, že to rozhodně nebyla trefa vedle. Od dob, kdy vydal Scourge (jeho první větší vydaný projekt) se řemeslně znatelně zlepšil. Detaily jsou na vysoké úrovni a atmosféra mapy je skvělá. Zdoom kompatibilní není jenom proto, že by byl Phobus líný tento wad odlazovat i pro jiné enginy, ale proto, že hojně využívá jeho features. Od polyobjektů a barevných světel, přes rození monster, hlubokou vodu k zprávám objevujícím se na monitoru jako např. "K otevření dveří musíš aktiviovat všechny 4 spínače."

Vizuální stránka wadu ale není to hlavní. I když mi trochu při čištění základny od démonů chyběla SSG, docela mi postačil chaingun a RPG. To jsou totiž jediné dvě zbraně, které dostanete k dispozici. Zásoba nábojů byla na obtížnost Hurt me plenty dostatečně pohodlná a nestávalo se, že bych byl donucen používat boxera. Rozhodně ale obtížnost nebyla procházka růžovým sadem. Potvory se na vás ženou jako na běžícím páse a prst ze spouště pustíte snad jen v jedné kratičké skákací pasáži. Je otázka jestli takové prvky svižnou akci trochu nebrzdí, ale mě osobně takové zpříjemnění sedí a za asi 25 minutek jsem měl dohráno se slušným bodycountem 257.:) Jediným možným mínusem pro hnidopichy zůstává tak leda to, že mapa nepřináší nic originálního... ale co...

Pokud tedy zrovna máte chvilku, tak neváhejte a sáhněte po Scars of the Wounded Prey.

Hodnoceni-8/10

Stránka o Scars of the Wounded Prey na /idgames

Website autora Phobuse


Damned 9.12.2006

back


© 2006, Damned Wads